پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

چهار ماهگی

1391/9/30 23:09
نویسنده : مامان مریم
302 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینمniniweblog.comتولد چهار ماهگیت مبارکککککککککک......

niniweblog.com

چهار ماه از تولدت می گذره و روز به روز جیگرترو خوردنی تر میشیماچ

جدیدا" خودت رو واسه مامان لوس می کنی niniweblog.comو وقتی می خوای پیشت باشم به حالت اعتراض صدام می زنی « اووووم اووووم مام   مام » یعنی بیا منو بغل کن .آآآخ قربونت بشم niniweblog.comمن وقتی بغلت می کنم سرت رو میزاری رو شونه ام وآروم میشی, بعضی وقتا هم که دلت شیر می خواد و لالا داری اگه یه ذره دیرتر به دادت برسم وقتی بغلت می کنم وشیر می خوری ما بین گریه هات غرغر می کنی انگاری باهام دعوا می کنی.

با آدمای جدید یه کوچولو غریبگی niniweblog.comمی کنی وبغض می کنی  .وتا من یا بابایی رو که می بینی یه خنده شیرین تحویلمون میدی ودست وپا تو تکون میدی آآآآخ نکن این کارا رو یه وقت قورتت میدمااااا niniweblog.com

کاملا" اسمت رو شناختی و از هر جایی که صدات بزنیم دنبال صدا می گردی.

از جغجغه هاتم خوشت میادو حسابی با هاشون بازی می کنی.

    gh

این روزا بازی گوش تر شدی وصداهای بامزه تری در میاری ,بخصوص وقتی انگشت کوچیکت رو توی دهنت میزاری شروع می کنی به آواز خوندن اگه هم بهت نگاه کنیم با لبخند ملیح میگی « عقو » الهی من فدات بشم....niniweblog.com

   gdhdg

وامااااا هنوز شیر بالا آوردنت خوب نشده و تازشم آب دهنتم بهش اضافه شده بخصوص جدیدا" یاد گرفتی لباتو غنچه می کنی  و با لبات بازی می کنی و آب دهن بیرون میدی .یه بار نشده که بخوایم بریم مهمونی و تو روی لباسای خودت ومن شیر بالا نیاری ,بقیه هم که دوست دارن و دلشون می خواد بغلت کنن ,وروجک مامان روی لباساشون یادگاری میزاره.خلاصه که مامی حریف شستن لباسات نمیشه دخترم.

 

انقده لباتو نخور دختر نازم...

kjn

من وبابایی شبا قبل خوابت niniweblog.com کلی باهات بازی می کنیمniniweblog.com   ویکی از کارای جدیدی که تازگی ها یاد گرفتی تا که رو زمین میزاریمت دوس داری غلت بزنی , اما سریع باید به دادت برسیم چون نمی تونی خودت رو به پشت برگردونی.

                                   niniweblog.com

واکسن چهار ماهگیت رو  هم زدی .و اونقدی که من ازش می ترسیدم ونگرون بودم خدارو شکر به خوبی پشت سر گذاشتی وتبت خیلی نبود ویه بار که بهت قطره دادم تبت قطع شد و زیاد بهونه گیری نکردی, و چکاپ چهار ماهگیت هم خوب بود ورشد خیلی خوب و نرمالی داشتی .آخه اوایل تولدت انقده ریزه میزه بودی که بابایی اسمت رو گذاشته بود مورچه و همیشه بهت میگفتیم ؛ "مور موری , مور موریا ,مور  موریکا ولی خدارو شکر تا این لحظه رشدت خوب بوده و دیگه موری نیستی .وهمون " پرنیا پر پریا ,گل پریا ,تاج سریا ,تو دلبریا " مامانی هستی الهی به قربونت برم من,انقده جیگریniniweblog.com

چکاپ چهار ماهگیتم : وزن :  ٥٠٠ / ٧  قد : ٦٤   دور سر  : ٥/ ٤٢

عکس بعد واکسن

      vv 

 

من وبابایی عاششششششششششششقتیم niniweblog.com وخییییییییلی دددوست داریمماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساجده
28 آذر 91 12:09
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


س.باشه حتما" عزیزم
خاله زینب
30 آذر 91 22:23
خاله فدایه مور موری جون بشه.

وای که چه بامزه هستی عزیزم

بارها دلم میخواست که یه لقمت کنم. اما نمیشد

مریم جون دخملت عشق منه
ایشالله همیشه خدا سالم نگهش داره واست و باعث افتخارتون بشه


مرسی آبجی گلم.منم واست آرزوی بهترین ها رو دارم


نگاری
2 دی 91 0:37
اخی نازی
فسقلی چقدر بزرگ شده
نازی 4 ماهش شد
مبارک باشه پرنیال جونم


ممنون عزیزم.آره نی نی کوچولو ها زود بزرگ میشن .جوری که گذر زمون در کنار اونااحساس نمیشه خدا حفظشون کنه .
آبجی سمانه
17 دی 91 0:24
سلام مری جون وایییییییییییییییییی نینیت خیلی خوشکله
امیدوارم زیر سایه پدر ومادر در پناه خدا باشه
آبجی سمانه بیادته
مریم جون فرشته کوچولوت مثل خودم خیلی اوشکله امیدوارم مثل ستاره بخت من بختش بلندو روشن باشه کسی که خیلی دوستش داری مرضیه جون دلبندت

سلام سمانه جونم .فدات بشم .منم واست آرزوی سلامتی می کنم.


مامان پارسا
16 بهمن 91 23:32
سلام
ماشاالله خمل نازنازی دارید
خداحفظش کنه


ممنونم عزیزم.خدا کوچولوی شما رو هم واستون نگه داره بوووس