پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

چهار ماهگی روشنا جون

1396/9/29 1:38
نویسنده : مامان مریم
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بلبل من❤️

 تو خانم خوشگله چهار ماهه شدی . و  دیروز واکسن چهار ماهگیت رو زدی ،  اونقدر مظلوم شده بودی که نگو ، الهی فدات شم . کاش من مریض می شدم . بی حال و مریض بودی 😢. شب هم تبت زیاد شده بود و داشت به چهل می رسید من و بابای مهربونت مواظبت بودیم و دائم دمای بدنت رو کنترل می کردیم . ایشالله که خدا همیشه بهترین ها رو براش پیش بیاره . چون لیاقتش رو داره .. 

 

عاشق حموم رفتنی ،   . اونقدر آروم و بی صدا هستی که لذت می بریم  .

niniweblog.com

 

 شب هایی که بابایی میرفت سالن والیبال ، ساعت 12 که میومد خونه ، میدید مامانی تو  که یه گوشه کلافه نشستم و کم مونده از دست نخوابیدن ها ی تو روان پریش بشم . الهی  تا میومد می گفتم بیا این طفلک بهونه تو رو می گیره . خدایا واقعا درست بود . وقتی بغلت می کردو در آغوشش  یه دورت میدادو برات شعر می خوندآروم می شدی . خدایا چه حس قشنگیه . چه حس زیبایی. الان می فهمم زندگی فقط خور و خواب  نیست . یه حس ماورای اینها هست بنام مهر و محبت و عاطفه . حسی که بدونی چند نفر هستند که برات واقعا عزیز و مهم هستند . خلاصه اونقدر برات شعر می خوند و راهت می بردتا خوابت برد  . کلا همه چیز شیرینه .قلب شیرین و دلچسب ،  . دوستت دارم . دوستت دارم عشق مامان و بابا

 

 

 

 

روشنا و آبجی مهربونش😍

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)