پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

اواسط دو ماهگی

1391/9/27 23:18
نویسنده : مامان مریم
285 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تمام وقتم واسه ی تو ,سعی می کنم تا می تونم کنارت باشم و از پیشت بودن لذت ببرم و فکر اینکه یه روزی مرخصیم تمام بشه چه جوری دوری تو تحمل کنم نگرونم می کنه ناراحت,هر روزی که می گذره عشقم نسببت بهت بیشتر میشه.قلب صبحا که از خواب بیدار میشی خوش اخلاقی و واسه ی خودت شروع می کنی به حرف زدن و صداهای تازه یی در آوردن وتا که من وبابایی بهت صبح بخیر میگیم  وباهات حرف می زنیم سریع لبخند می زنی وخودت رو واسمون لوس می کنی وصداهای ناز در میاری.وای نمیدونی چقد خوردنی میشی,ماچ این لحظه من که میمیرم واست...

     jgh

                  niniweblog.com

یه شکار لحظه هنگام بیدار شدنت

         u;s

        kj

جدیدا" هر وقت بغلت می کنم اگه شال داشته باشم انقده خوشت میاد وبا دستات شروع می کنی به بازی کردن وصداهای با مزه در آوردن .بعضی وقتا هم اگه شیر بخوای و کمی دیرتر بهت بدم سریع اگه شال یا لباس گیرت بیاد تو دهنت می گیری وشروع می کنی به خوردن لبخند

  از گهوارت خوشت میادوتازگی ها راحت واسه خودت می خوابی .آویزت رو خیلی دوس داری واز صداش خوشت میاد وبا هاشون بازی می کنی ولی زود خسته میشی.

 

   kjh

مامان فدای دختر نازش بشه ,انقده ناز خوابیده

   ljh

عشق کتاب قصه هستی واز عکساشون ونوشته هاش خوشت میاد و واسه ی همین عمو سعید واست کلی کتاب خریده وبا هاشون سرگرمی خاله زینبی هم برات یه سری کامل کتابای تاتی رو خریده و واسه خودت کلی حال می کنی.

               niniweblog.com

   jghg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله لی لی
20 آذر 91 21:58
عسل خاله.

اگه من یه روزی تو رو یه لقمه نکردم که اینقد ناز کتاب نخونی.

ایشالله همیشه به کتاب علاقه داشته باشی نفس من


دستت درد نکنه گلم بابت کتابای جالبی که واسه پرنیا جون خریدی.بازم از این کارا بکن.