پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

چهل روزگیت مبارک

1396/7/10 1:22
نویسنده : مامان مریم
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روشنا جوونم . 😍

امروز چهل روزگی تو نازنین بود . الهی قربون چهل روزگیت بشم من🤗. امروز اعمال چهل روزگیت رو طبق سفارش مامان جونت بجا آوردم .

راستی که ده روزگیت  خودم تنهایی بردمت حموم.یه جورایی شجاع شدم و نمی خواستم مامان جونی اذیت بشه و تو هم دختر خوبی بودی وگذاشتی مامان راحت حمومت کنه..بعد حموم  دلت می خواد بخوابی .انقده نازو ملوس می شی مثل فرشته هاااااا

دست مامان جون و خاله هات درد نکنه . تو این چند وقتی که خونه ی مامان جون بودیم خیلی اذیت شدن و کمکمون کردن . انشالله سایه بزرگترها همیشه بالا سر ما کوچیکترها باشه . به سلامتی چهل روز هم از متولد شدنت گذشت و خدا همچنان مراقب تو کوچولوی ناز هستش . پس با قدمهایی استوار به راه خودت ادامه بده و بزار تا بزرگ شدنت رو با اشتیاق هر چه تمامتر حس کنیم .

 

خدایا تو رو به بزرگیت قسمت می دم تمام بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کن و به هر کسی که دوست داره تا یه فرشته ناز و قشنگ داشته باشه ، ازش این نعمت رو دریغ نکن . اگر هم تو سرنوشت اون بچه تاریکی و بدی وجود داره خودت به بهترین سرنوشت تغییرش بده  وهممون رو عاقبت بخیر کن . ما رو تو امتحانات سخت قرار نده . دوستت دارم خدا جوون . دوستت دارم چون بنده هات رو دوست داری. دوستت دارم. و این هم عکس بعد از حمام روشنا جون                       niniweblog.com

 

 

 

اولین قهقه  ناز گل مامانی تو چهل روزگیت ولی نشد ازت عکس بگیرم😍

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)