پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 28 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

دوستت دارم ای همه ی زندگی من

1394/12/15 1:0
نویسنده : مامان مریم
472 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            

 

نگاه که میکنم میبینم دیریست تمام روزهایم در تو خلاصه شده

 

سلام سلام به دور دونه ی مامان و بابا...

این روزا شدی یه پا قصه خون. عاشق کتاب قصه و شعرهای جدید هستی. قصه ی جوجه اردک زشت، حسنی وببعی سربه هوا، حسنی سه بزغاله و...  من یه دور واست می خونم بعدشم خودت از روی تصاویر کتاب ،به زبون خودت شروع می کنی به.خوندن... چند تا از قصه هاتم واسه ی شهربازی هپی لند فرستادم... خلاصه که این روزا خیالم بابتت، خیلی راحت تر شده و خدا رو شکر احساس می کنم  به استقلال رسیدی. 

فقط تنها چیزی که هست دلت می خواد صبح تا شب در اختیارت باشیم و مدام باهات بازی کنیم.. خاله بازی کردنت عشقه ،منم باید چادر به سر بیام مهمونیت و ادامه شم پذیرایی و پارک و خرید....اگه هم نتونم باهات بازی کنم میری توی خونه ت و دستاتم روی چشمات و الکی شروع می کنی مثلا به گریه کردن..... آدم دلش کباب میشه. 

اصلاً تحمل قهر کردن رو نداری اگه هم یه کوچولو  من و بابایی ازت ناراحت بشیم و یاخودتم قهر کنی بلافاصله میگی مامان می خوام بوس تون کنم و آشتی می کنی. یه شب که همکارم مهمان ما بود با پسرش داشتین بازی می کردین بعد از اینکه کلی باهام بازی کردین باهمدیگه قهر کردین و دوباره اومدی مامان من می خوام نی نی رو بوسش کنم از طرفی هم از باباش خجالت می  کشیدی ما هم زدیم در بی خیالی و رفتی بوسش کردی صحنه ی باحالی بودو همه مون زدیم زیر خنده و شما هم از خجالت آب شدیخجالت... الهی... جوونم 

هر وقتم که میرم شیفت سفارش می کنی یه نی نی واسه ی خودت یکی هم واسه ی باباییت بیارم.. راضی

    عاشق  بافتن موهاتی و اینم عکس  شما و بابایی به پیشنهاد خودت

 

                                                                                                                                                                 

عاشق پوشیدن شال و عینک و...واسه ی خریدکردنی و اینم شکار لحظه ها هنگام بازی کردنت 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان ملینا کیانا
8 اردیبهشت 95 10:07
ماشالله هزارماشالله به پرنیای عزیزم چه موهای بلندی.... دلم براتون خیلی تنگ شده؛ این عید هم قسمت نشد که همدیگه رو ببینیم
مامان مریم
پاسخ
ممنون مریمی ...ما هم خیلی دوست داشتیم که میشد همدیگرو میدیدیم....خیلی دوستون داریم
محجوب بانو
12 اردیبهشت 95 9:47
واه واه بابا خوشتیپ بابا باکلاسسسسس
همیلا
15 اردیبهشت 95 15:51
ای جووونم ماشالله
همیلا
19 اردیبهشت 95 19:02
عزیزم ما هم شمارو لینــــک کرذیم گلی جووون