پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

دو مروارید گرانبها

1392/2/10 20:35
نویسنده : مامان مریم
790 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوراااااااااا بالاخره دندون در آوردی..........هوراهوراهوراهوراهورا

 

 

                                                          

 

مدتها بود منتظر بودم دندونای نازت جوونه بزنن..منتظر  چند روزی بود که  لثه هات متورم شده بودن  و هر چیزی که به دستت میومد تو ی دهنت میگذاشتی؛ و بابایی هر روز کارش شده بود دستش رو بزار تو دهنت تا تو گازش بگیری  ، ببینه از دندونی هم خبری هست یا نه ؟؟؟؟؟خیال باطل البته با رعایت نکات بهداشتی چشمک

تا اینکه دقیقا" نه ماه وپنج روزت که شد دو دندون پیش پایینت  در اومد. تا که دست بابایی رو گاز گرفتی جیغش هوا شد  big smiley   نمیدونی چقد ذوق کردیم.....آخه تو فسقلی چی هستی که باز دندونم داشته باشی ،اما اون روزش دیدم از چشمای نازت اشک میادو آب بینی ت هم سرازیر شده خیلی نگران شدم که چرا سرما خوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته خودم یه هفته بود سرما خورده بودم ودیگه داشتم خوب میشدم  تو این مدتم سعی می کردم خیلی مواظب باشم که تو رو نگیره ،واسه ی همین منو عذاب وجدان گرفت که هر چقد رعایت کردم ولی بالاخره ویروس به دختر نازمم سرایت کرد.

اون روز تا شبش هر چقد تونسنم بهت لیمو شیرین وسیب آبش رو گرفتم و دادم و سوپ پر از مخلفات مثل همیشه واست درست کردم. و دانه به رو جوشوندم و حالت ژله ایی که شد بهت چند بار دادم خوردی . صبح که از خواب بیدار شدم دیگه خدا رو شکر هیچ اثری از سرما خوردگی نبود و مثل همیشه سر حال بودی  و بازیگوشی می کردی  ....خیلی خوشحال شدم  و خدا رو شکر کردم.

مامانی اصلا " طاقت دیدن مریضی ناز دوردو نه شو نداره زودی غصه ش میشه...

دختر نازم ایشالله که همین طور دختر صبوری باشی و واسه ی بقیه دندوناتم خیلی اذیت نشی...big smiley

 

برو ادامه ی مطالب

 

 

 

 

به سختی تونستم این عکس رو ازت بگیرم البته بی کیفیت در اولین شکار دوباره یه عکس ناز می گیرم ازت نازم....

 

مرواریدای پرنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله زینب
22 اردیبهشت 92 21:37
جووووووووووووووووووووووووونم.
خاله به قربونت پرنیا نفس.
مبارکه مریمی جون. اومدی اینجا باید یه آش دندونی بپزیماااااااااااااااااااااااااااااااااااا


مرسی آبجی گلم ....جات خالی آش دندون رو هم پزیدیم....
زینبی
23 اردیبهشت 92 17:22
آش دندون مامان یه چیز دیگست، خودت که میدونی.

منتظرررررررررررررررررررررریم.


در اون که شکی نیست عزیزم

مامان ملیناوکیانا
25 اردیبهشت 92 10:52
مبارکه دندون های جدیدت پرنیاجونم. انشالا که همه ی دندونات به راحتی دربیان عزیزم


مرسی مریم جون.خیلی دوس دارم هر چی زودتر نازدوردونه هاتو از نزدیک ببینم.
سودابه
13 خرداد 92 12:03
وای که دیگه باید درسته قورتت داد