پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

هدیه خداوند

1391/9/1 5:28
نویسنده : مامان مریم
607 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال و اندی از زندگی مشترکمون گذشته بود ....niniweblog.com

تااااااااااااا اینکه یه روز که سرکار بودم احساس حالت تهوع داشتم,

اولش فکر کردم  به خاطر دیدن صحنه های بد مصدومایی که به بیمارستان میارن باشه ( آخه پرستار

بخش اورژانس بودم و اون روز چندین مورد مصدوم ترومایی با خون ریزی های وسیع ناحیه سر آوردن ) از

طرفی هم با خودم گفتم شاید یه نی نی تو راهه.

niniweblog.com

تا اینکه یه آزمایش خون از خودم گرفتمو به بابا صادق زنگ زدم که ببره آزمایشگاه بیرون.

بابایی طاقت نیاورده بود و هنوز  شیفتم تموم نشده بود که اومد  و در حالیکه از خوشحالی برق خاصی تو

چشماش بود, نتیجه آزمایش که مثبت بود رو بهم داد.منم که منتظر همچین جوابی بودم دلم یهویی ریخت

و گلبم مثل قونجیشک طون طون میزدniniweblog.comو از خوشحالی دل تو دلم نبود.

من و باباجونت بابت این هدیه ارزشمندی که خداوند نصیبمون کرده بود خیلی خوشحال بودیم و به

درگاهش هزاران بار شکر کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)