پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

عروسی خاله جون

1395/7/2 19:58
نویسنده : مامان مریم
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزتر از جونم...پرنیا جونم

ان شاءالله روزی برسه که عروسی و خوشبختی خودت رو ببینم دخترم.

آمیییییییین.

بالاخره خاله زینبم رو هم عروس کردیم و فرستادیم خونه ی بخت ..شکر خدا مراسم خیلی قشنگ و با شکوهی برگزار شد.. بهمون فوق العاده زیاد خوش گذشت. ان شاءالله که زندگی به کام شون و لحظاتی پر از شادی و سلامتی در کنار هم داشته باشن...آمیییییییییین

قربوننننننننننت برم با اون تیپ خوشتیپت و طلا جواهراتی که به خودت آویزون کرده بودی به خصوص اون مرغ آمین ت که مدتها بود قول خریدش رو بهت داده بودم.بس که سریال شهرزاد رو نگاه کرده بودی شیفته ی طلای شهرزاد شده بودی.خلاصه که حسابی واسه ی مراسم خاله جونت رقصیدی و تا تونستی شاباش گرفتی..یه لحظه هم که رفته بودی قسمت آقایون اونجا هم قربونت برم به خاطر شاباش هم که شده بود ، تنها وسط جمع واسه ی خودت میرقصیدی و کلیپ جالبی بابایی ازت گرفته بود باورم نمیشد از این ریسک ها هم بکنی . همه رو یه جورایی شیفته ی خودت کرده بودی..

وای از خاله زینب بگم که ماه شده بود.....لامصب چه رقصایی هم که میکرد دیدنی...کلیپ شون هم فوق العاده زیبا بود ..ان شاءالله که به پای هم پیر بشن و خوشبخت..

خدا رو شکر مراسم رو به سلامتی پشت سر گذاشتیم ...ان شاءالله که همیشه شاد باشن.

در ادامه چند تا عکس........

پرنیا جون در کنار سارا جون دختر خاله ی عزیزش

 

 

 

پرنیا ،سارا ،فاطمه زهرا

 

 

 

اینم یه عکس با سجاد وسارا پسر خاله و دختر خاله ی پرنیا جان قبل از شروع مراسم در محوطه ی تالار

 

 

اینم یه عکس سلفی بابایی با آقای داماد به عبارتی به قول پرنیا جان دایی مرتضی

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

محجوب بانو
4 فروردین 96 16:31
📝 #حدیث_نوروزی 💠مُعلّى پسر خُنَیس گوید: در روز نوروز، بر امام صادق(ع) وارد شدم. 💭فرمود: «آیا این روز را مى شناسى؟». 🔸گفتم: قربانت گردم! این روز را فارسیانْ گرامى مى دارند و به یکدیگر هدیه مى دهند. 💭فرمود: «سوگند به خانه کعبه که این، رمزى دیرینه دارد و برایت روشن مى سازم تا آگاه گردى». 🔸گفتم:سرورم !آموختن این امر از شما برایم بهتر از آن است که مردگان زنده شوند و دشمنانم بمیرند.  آن گاه فرمود:اى معلّى! ✅ روز نوروز، همان روز است که خداوند از بندگان پیمان گرفت او را بپرستند و به او شرک نورزند، به پیامبران و حجت هایش بگروند و به امامان ایمان آورند. ✅ این همان روز است که خورشید طلوع کرد، بادها وزیدن گرفت و گل هاى زمین روییدند. ✅ این همان روزى است که کشتى نوح(ع) بر ساحل جودى آرامش یافت و همان روزى است که خداوند، گروهى چند هزار نفره را که از ترس مرگ از خانه ها بیرون رفته بودند زنده ساخت، پس از آن که آنان را میرانده بود. ✅ این، روز فرود جبرئیل بر پیامبر اسلام است و روزى است که پیامبر(ص) امام على(ع) بر دوش گرفت تا بت هاى قریش را در مسجد الحرام شکست و در همین روز، ابراهیم، بت ها را شکست. ✅ این همان روزى است که پیامبر به یارانش دستور داد با على(ع) بیعت کنند و در همین روز، على را براى بیعت گرفتن از جنیان فرستاد. ✅ در همین روز، دومین بیعت با امیرالمؤمنین انجام شد. در همین روز بر نهروانیان پیروز شد و ذوالثدیه (صاحب پستان) را به قتل رساند. در این روز، قائم ما و صاحبان حکومتْ قیام کنند و در همین روز، #قائم ما بر دجّال پیروز گردد و او را در زباله دان کوفه به دار آویزد. 🔴 در هر روز نوروزى، ما آرزوى فرج داریم؛ چرا که آن از روزهاى ما و شیعیان ماست. فارسیان، آن را گرامى داشتند و شما آن را ضایع کردید.» 🔴 📚مستدرک ‏الوسائل ج :6ص:353 نوروزتان مبارک
محجوب بانو
15 فروردین 96 1:04
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند . در سال جدید خورشیدی سبزی ، شادی ، کامیابی ، بهره وری ، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم . . .
مامان فریبا
8 تیر 96 14:33
عروسی خاله جون پرنیا عزیز مبارک باشه/ الهی زندگیشون پر از عشق و محبت و شادی باشه/
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم ازتبریک تون
مامان فریبا
8 تیر 96 14:33
پرنیا جون مثل فرشته ها شدی عزیزم
خاله پرنیا جون
29 مرداد 96 11:30
سلام عشق خاله قربونت برم من. مریم جون فدات عزیزم. خوشحالم که بهتون خوش گدشته. با آرزوی بهترین ها واستون عزیزان من.
مامان مریم
پاسخ
   .   محبتمحبتبغلمحبت