پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشناروشنا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مریممریم، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
صادقصادق، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه ی ماپیوند عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 16 سال و 18 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

پرنیا، روشنا و لیانا عشق مامان و بابا

دو سالگی پرنیا جون

1393/4/22 4:42
نویسنده : مامان مریم
661 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا آمد و  معنی موی سپید پدر و مادر را به خوبی درک کردم،پرنیا آمد و یک دنیا خوبی را برای فرزند آرزو کردن با تمام وجود لمس کردم...آمد و شب نخوابی و نگرانی و استرس را به خوبی برایم معنا کرد و به زیبایی مادر شدم....

من مادر شدم و باید دیگر خودم را نبینم،به خاطرش لبخند بزنم و به روی خودم نیاورم که گاهی چقدر خسته ام و گاهی هم ناراحتی هایی در دلم لانه دارد...مادر شدم و عطر تنت بهترین عطر دنیاست و زیباترین لحظه بودن کنار اوست...

امشب در خانه ما تولدی مختصر ی به یمن قدوم پاک و عزیز فرزندمون برپاست و جشن تولد دو سالگی دختر نازنینم پرنیا جون رو  که بابای مهربونش واسه ی خودمون سه نفری مقدماتش رو تهیه دیده تا در اولین فرصت ماه دیگه ایشالله بریم بیرجند و با سارا جون دختر خاله ت که سه ساله میشه جشن با شکوه تری واستون برگزار کنیم تا حسابی به دختر گلم خوش بگذره.

پرنیا جونم از اینکه با اومدنت یک دنیا حرف قشنگ و خاطرات شیرین و تجربیات دلچسب را به ما هدیه کردی خدارو هزاران بار شاکرم 

 

11

 

 

44

 

 

66

 

  تولد2
 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زینبی
3 مرداد 93 1:46
خاله جونم تولدت مبارک عزیر دلم. مریم جون منتظریم.زود بیاین دیگه ابجی جوووون
مامان مریم
پاسخ
ممنونم آبجی گلم ...ما هم حسابی دلتنگتون هستیم.نمیدونی پرنیا چقدر خاله خاله میکنه.
مامان مهراد و مينا
14 مرداد 93 7:47
تولدت مبارك پرنيا خانوم خوشگل برات بهترينها رو در سالهاي پيش روت آرزو مي كنم هميشه شاد باشي عزيزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم میترا جون کوچولوهای نازت رو از طرف پرنیا جونم ببوس
ميترا
6 شهریور 93 7:53
واي چه همه بوس و بغل كلي كيف كردم مريم جون ممنون از اين همه اظهار محبت شما هم پرنيا خوشگلم رو ببوس ...خودش كه بوس نميده به ما
مامان مریم
پاسخ
قربانت برم من....البته اون شبی حواسم نبود وگرنه بهش می گفتم بوست کنه....
مامان ملیناکیانا
22 شهریور 93 7:22
مبارک باشه تولد پرنیاجونم، البته با کلی تاخیر ببخشید امیدوارم سالهای سال روزهای شیرین و شاد وهمراه با سلامتی کنار همدیگه داشته باشید ماشالله هزارماشالله روز به روز خوشگلتر و خانومتر[پاسخ ممنون مریم جون...
نی نی عکس
26 شهریور 93 20:32
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir